Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zgodnie z art.9 ust.1 ustawy z dnia 24 lipca 2015r. Prawo o zgromadzeniach "Organizator zgromadzenia zawiadamia organ gminy o zamiarze zorganizowania zgromadzenia pisemnie, za pomocą faksu, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art.2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ." W związku z powyższym, zgodnie z art.9 ust.2 w/w ustawy informujemy, iż zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym można kierować na adres: ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, nr fax: 68/4590358 oraz na adres poczty elektronicznej: nowasol@nowasol.pl. W przypadku gdy organizator zgromadzenia uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji, do organizacji takiego zgromadzenia organizator może zastosować postępowanie uproszczone w sprawach zgromadzeń – Rozdział 3 w/w ustawy. W takim przypadku organizator zgromadzenia zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia właściwe gminne (miejskie) centrum zarządzania kryzysowego, a w przypadku gdy w danej gminie nie zostało ono utworzone – wojewódzkie centrum zarządzania kryzysowego, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia. W związku z brakiem na terenie miasta Nowa Sól gminnego centrum zarządzania kryzysowego, zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia należy złożyć do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego: tel. 95 728 87 77 lub 95 711 52 71, 609796508, e-mail: centrum.kryzysowe@lubuskie.uw.gov.pl